Tuesday, May 29, 2007

A place where i would live...


There's way to many place i would love to live. I 'm a nomade.. I love CHANGES. I love LIFE and everything that comes with it. I like to cry,to love, to hate, to scream and to do everything i want to do! There's no LIFe without going through stuff! I"m in Brasil right now and i feel very lucky to be able to be here with my family and my old brasilian friends.. they make me feel like home!! It's a wonderful feeling. WOW... so many things just went through my mind right now.. We had a birthday party to go but we're soo tired of doing nothing all day that i think we might just stay in since it's very cold out there and just go out tomorrow night for our going away party! It's going to be very very SAD tomorrow. After almost 5 weeks of a quality time taking pictures and doing what i really love i have to go back to reality and i hope i can carry all this happy energy i have with me right now to the right things and to work more towards my dreams!!

Existem muitos lugares que eu gostaria de viver. Eu sou uma nomade. Eu adoro Mudanças. Eu amo a Vida e tudo que vem com ela. Eu gosto de chorar, de amar, de odiar, de gritar e fazer tudo o que me da vontade de fazer!!! Não existe vida sem a gente passar por estas coisas!!! Eu estou no Brasil agora e me sinto uma pessoa muito afortunada de estar aqui com minha familia e amigos brasileros das antigas. Eles me fazer sentir em casa. E um sentimento maravilhoso. WOW... Muitas coisas acabaram de passar por minha cabeça agora.... Tinhamos uma festa de aniversario para irmos agora mas estamos tão cansadas de fazer nada o dia todo que eu acho que ficaremos em casa pois esta muito frio la fora e temos que sair amanhã a noite para a nossa festa de despedida. Amanhã sera muito triste. Depois de cinco semanas de muita qualidade fazendo fotos e o que eu mais amo na vida eu tenho que voltar a realidade bruta, eu espero que carrege esta energia feliz que eu estou sentindo agora para meu trabalho e para os meus sonhos!!

No comments: